lördagen & söndagen









Lördagen

Jag åkte till carro klockan sju, vi cyklade ner till alfta då
fanns inte så mycket att göra så vi åkte hem till henne ganska direkt
senare kom henke, petter och emil dit. Vi satt ute och prata bara sen gick vi in och kikade lite på tv
sen kom den en annan kille dit, och då hittade dom på lite bus, haha!
dom tog en pressening över sej och gick förbi några stycken, ja de slutade att dom låg i ett dike.
Haha har fan aldrig skrattat så mycket.
Sen efter de åkte dom hem, men jag henke och carro åkte ner  till alfta igen sen kom pappa och hämtade mej

 Söndagen

Hade absolut ingenting att göra så jag åkte till alfta igen
Var med henke och carro och hade roligt som vanligt.Satt på knagga ett tag och pratade å jolla.
Sen käkade jag och carro.
Sen senare åkte vi till någon badplats å satt där å nörda (:
Tack för helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0